Informacje o kosztach i sposobach dostawy:
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24 godziny, natomiast w wyjątkowych przypadkach może on być wydłużony do 14 dni. Czas ten liczony jest od chwili:
w przypadku płatności przelewem – wpływu potwierdzenia przelewu,
w przypadku płatności przy odbiorze – potwierdzenia zamówienia ze strony Klienta.
Od czasu realizacji zamówienia należy odróżnić termin otrzymania przesyłki. Terminem otrzymania przesyłki jest: czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy. Przesyłki dostarcza: Poczta Polska - przesyłka priorytetowa, czas dostawy 2 dni, firma kurierska - czas dostawy 1 dzień roboczy, firma MAKROGEO - czas dostawy 1 dzień roboczy.
Jeśli klient jednocześnie zamówi produkty o różnym czasie realizacji, zamówienie zostanie wysłane po upływie najdłuższego z podanych czasów.
Przyjęcie zamówienia Sklep potwierdza pocztą elektroniczną. Potwierdzenie zawiera unikalny numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego w którym zamówienie zostanie odebrane. Na życzenie klienta możemy wysłać (fax., email lub listownie) pisemne potwierdzenie zamówienia - fakturę pro-forma, która może być podstawą przedpłaty należności.
W przypadku wybrania przez Klienta formy płatności "za pobraniem" (przy odbiorze towaru), gdy wartość zamówienia jest wysoka, firma może zastrzec rozpoczęcie realizacji zamówienia "za pobraniem" pod warunkiem dokonania przedpłaty całości kwoty zamówienia podwyższonej o koszty transportu na konto bankowe. Wyjątkiem są jedynie zamówienia składane przez naszych stałych Klientów, związanych z naszą firmą podpisaną "umową o współpracy".
Jeżeli klient wybrał płatność przelewem, koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest uiszczenie przedpłaty sumy równej wartości zamówienia na konto Sklepu (realizacja następuje po uzyskaniu potwierdzenia przelewu). W wypadku braku potwierdzenia przelewu Klient otrzymuje informację z prośbą o ponowienie próby zapłaty. W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem są nieskuteczne, zamówienie klienta zostaje anulowane automatycznie po 14 dniach.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców firmy. W przeciwnym przypadku klient otrzymuje informację o tym jakie pozycje zamówienia mogą zostać zrealizowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy:
- anulować całe zamówienie,
- wydłużyć czas oczekiwania,
- realizować zamówienie w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe.
W zależności od decyzji podjętej przez kupującego zostanie wysłany stosowny e-mail potwierdzający.
Zmian w zamówieniu można dokonywać telefonicznie lub pocztą elektroniczną aż do momentu wysłania przesyłki.
Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania. W przypadku anulowania zamówienia na wyraźne życzenie klienta, Klient otrzymuje pocztą elektroniczną stosowną informację wraz z podaniem przyczyny anulowania.
Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu Klient otrzymuje pocztą elektroniczną wiadomość potwierdzającą ten fakt, oraz jednocześnie informującą po jakim minimalnym czasie przesyłka powinna zostać dostarczona do adresata lub być do odebrania w sklepie MAKROGEO.
KOSZTY TRANSPORTU:
Informacja o cenie przesyłki jest wyświetlana pod ceną na wybranym produkcie w sklepie.
Koszty transportu obliczane są w sposób zryczałtowany w zależności od wagi i wartości przesyłki. Umożliwiamy również odbiór własny zakupionego towaru bezpośrednio w sklepie MAKROGEO, w Rudzie Śląskiej przy ul. Mickiewicza 23, 41-700. W takim wypadku niezbędnym warunkiem odbioru zamówienia jest okazanie dowodu tożsamości oraz podanie numeru zamówienia.
Tabela określająca koszty transportu oraz dodatkowe informacje o kosztach i formach doręczenia, zawarte zostały w zakładce WYSYŁKA .